Klantenservice
Klantenservice
Wij staan u graag ter woord:
Ma - Vr 10.00 - 16.00 Uur
Het is niet altijd mogelijk dat wij telefonisch bereikbaar zijn. Heeft u dringende vragen, mail dan naar info@fdbshops.nl
Bij klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@fdbshops.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij garantie:
Het is vervelend als een product gebreken vertoond. De volgende procedure moet worden gevolgd voor aanvraag van een garantiegeval:
Stuur een email naar info@fdbshops.nl met de vermelding van uw naam, uw ordernummer, beschrijving van het onderdeel dat stuk is en foto's in de bijlage (één foto mag niet groter zijn dan 2 mb), dan kunnen wij uw garantieverzoek in behandeling nemen.